Rezervirajte mjesto u grupi

Les Mills Bodypump

Lijepa i snažna tijela ne dobivaju se rođenjem, ona se moraju izgraditi. Bodypump oblikuje, jača i definira vaše tijelo. Osnovno su sredstvo vježbanja utezi uz mnogo ponavljanja.
Vrlo brzo osjećat ćete se jačima nego što ste ikad bili. Moduli Bodypumpa mijenjaju se svaka tri mjeseca.

Pilates za napredne

Dugogodišnji ste vježbač? Imate iskustva i u treningu ste? Ovo je Pilates za Vas. 
Preporučamo ga u kombinaciji sa vježbama snage. 
Varijacije nekoliko stilova Pilatesa donosi zanimljive i raznolike treninge. 

TRX 

 Na TRX ili suspenzijskom treningu koriste se trake a radi se s vlastitom težinom.  Promjenom kuta rada sa tijelom, aktivira se cijelo tijelo i sve skupine mišića. Ova fantastična, jednostavna metoda pomaže svima u ostvarenju fitness ciljeva od mršavljenja do jačanja mišića. Promjene tempa u treningu jačaju kardio sustav, zglobovi nisu pod pritiskom, ali može biti teško i izazovno. 

Spinning

 Spinning je grupni trening na dvoranskim, stacionarnim biciklima koji su posebno kreirani tako da svatko može kontrolirati svoj otpor ili težinu s kojom radi. Trening može obuhvatiti jednu ili više faza rada: obnova, izdržljivost, snaga, intervali i maraton. Osim trenera koji drži ritam i motivaciju vježbača, dodatni poticaj je i glazba koja je nova na svakom treningu. 

kako postaviti shortcut ikonu (prečac) za rezervacije?

Pogledajte video  ( kliknite )

adidas Runners

ADIDAS RUNNERS održavaju svoje funkcionalne treninge, predavanja i radionice u adidas Sports Studiu. Prijave isključivo kroz ADIDAS RUNNERS sustav registracije.

 

ADIDAS RUNNERS su globalna trkačka zajednica. Mi smo energija, podrška, zajednica. Poveznica različitih ljudi sličnih ciljeva. Ljudi koji uvijek traže, mogu i dobiju VIŠE. Više od treninga, više od trčanja, više od običnog sportskog kluba. ADIDAS RUNNERS si TI, ako želiš biti dio nečeg većeg.

Les Mills Sh'bam

 Ples budi radost i dobar osjećaj.  Za ovaj trening ne trebaš pripremu jer svi mogu plesati!  Koreografije su jednostavne i zarazne, a glazba je namijenjena svim uzrastima. U zoni bez ega, svi su pobjednici! Pod našim reflektorima možeš vježbati koliko god želiš, svaki dan… Ponesi samo dobru volju i osmijeh. Svi su dobrodošli trudnice, djevojčice, nove mame, bake,… i naravno, muškarci!  Dođi na zabavu i odradi odličan SHBAM s nama! 

HOP IN - JUTARNJI TRENING

Uskoči kada ti odgovara...jutarnji trening u trajanju 90 minuta omogućava prilagođavanje vremena treninga prije posla. 
Yogilates je trening koji se bazira na elementima Yoge i Pilatesa. Namijenjen je razbuđivanju, ali i jačanju koordinacije, snagu ruku, trbušni dijela i ledja, te nogu.

Fokus na tijelo, uz osvještavanje pokreta i dah  poboljšati će posturu, te raspoloženje. U treningu se koriste rekviziti kao male i velike lopte, trake,...

HIIT trening

 HIIT (engl. High Intensity Interval Training) ili trening vrlo visokog intenziteta namijenjen je vježbačima koji žele postići maksimalni rezultat u najkraćem vremenu (30 min). Ovaj kardiovaskularni oblik vježbanja drastično skraćuje vrijeme treninga.  Trenira se s raznim rekvizitima ali i s težinom tijela vježbača 

Cardio Pilates

Brži, dinamičniji i jačeg intenziteta od naprednog pilatesa, sagorijeva masno potkožno tkivo, snaži tijelo, tonira,… Na ovom treningu često se koriste rekviziti.

Čak i ako si počenik a imaš puno volje i snage, slobodno dođi na trening. Svaki trening može se prilagoditi prema opcijama za početnike i napredne.

Booty & Core

 Efikasan trening čiji je cilj zatezanje i oblikovanje mišića glutealne regije, trbušne muskulature i lumbalnog dijela leđa. Kombinacija vježbi od eksplozivnih skokova, čučnjeva i iskoraka ojačat će cijelo tijelo, posebno stražnjicu, noge, core. U treningu se koristi tijelo ali i dodatna oprema (utezi, lopte…). Dinamičan trening, visokog intenziteta, gdje trošiš i do 400-600 KCal/h. 

POWER YOGA

 Yoga ima raznih vrsta, a mnoge su prilagođene našem zapadnom svijetu. Na satu Power yoge koriste se osnovne i napredne asane (položaji). Tako trening možeš prilagoditi svom danu, ovisno koliko imaš snage i želje.  Trener pažljivo grupu vodi iz položaja u položaj, dajući smjernice za pokret i disanje. Usklađenost pokreta i daha daje harmoniju tijelu i lakoću!

Pilates Plus

 Mnogima je pilates poznat, tako je ovaj trening namijenjen upravo njima. Brži, dinamičniji i jačeg intenziteta od početnog pilatesa. Osim što jača cijelo tijelo, uči nas osjetiti tijelo u raznim situacijama kroz dan. Tako se stalno vraćamo u balans i pravilnije držimo (npr. kad se skroz opustimo i sjedimo zgrčeni,..), svjesni smo daha. Čak i ako si početnik a imaš puno volje i snage, slobodno dođi na trening. Svaki trening može se prilagoditi prema opcijama za početnike i napredne. 

Pilates za posturu

 Pilates je trening srednjeg intenziteta koji jača cijelo tijelo, posebno: trbuh, leđa, zdjelični pojas. Na treningu se rade kontrolirani pokreti i vježbe s tijelom na strunjačama, a mogu se koristiti i rekviziti: velike i male lopte, trake,.. Spore pokrete, s više ponavljanja,  obavezno prati dah. Vježbe pilatesa jačaju i stabiliziraju tvoj core (mišiće leđa, zdjelice i trbuha) te olakšavaju mnoge svakodnevne aktivnosti.  Namijenjeno početnicima. 

Yoga za lakši pokret

 Yoga ima raznih vrsta, a mnoge su prilagođene suvremenom svijetu. Na satu Yoge ući ćete u svijet asana i disanja ili skladnog pokreta i daha. Ovo je trening za početnike ali istraživače koje se vraćaju k sebi, u fit formu ili mentalno jer žele otpustiti kaos i nelagodu. Trener pažljivo grupu vodi iz položaja u položaj, dajući smjernice za pokret i disanje.