što očekivati na grupi?

Les Mills Bodypump

Lijepa i snažna tijela ne dobivaju se rođenjem, ona se moraju izgraditi. Bodypump oblikuje, jača i definira vaše tijelo. Osnovno su sredstvo vježbanja utezi uz mnogo ponavljanja.
Vrlo brzo osjećat ćete se jačima nego što ste ikad bili. Moduli Bodypumpa mijenjaju se svaka tri mjeseca.

TRX 

 Na TRX ili suspenzijskom treningu koriste se trake a radi se s vlastitom težinom.  Promjenom kuta rada sa tijelom, aktivira se cijelo tijelo i sve skupine mišića. Ova fantastična, jednostavna metoda pomaže svima u ostvarenju fitness ciljeva od mršavljenja do jačanja mišića. Promjene tempa u treningu jačaju kardio sustav, zglobovi nisu pod pritiskom, ali može biti teško i izazovno. 

Spinning

 Spinning je grupni trening na dvoranskim, stacionarnim biciklima koji su posebno kreirani tako da svatko može kontrolirati svoj otpor ili težinu s kojom radi. Trening može obuhvatiti jednu ili više faza rada: obnova, izdržljivost, snaga, intervali i maraton. Osim trenera koji drži ritam i motivaciju vježbača, dodatni poticaj je i glazba koja je nova na svakom treningu. 

Les Mills Sh'bam

 Ples budi radost i dobar osjećaj.  Za ovaj trening ne trebaš pripremu jer svi mogu plesati!  Koreografije su jednostavne i zarazne, a glazba je namijenjena svim uzrastima. U zoni bez ega, svi su pobjednici! Pod našim reflektorima možeš vježbati koliko god želiš, svaki dan… Ponesi samo dobru volju i osmijeh. Svi su dobrodošli trudnice, djevojčice, nove mame, bake,… i naravno, muškarci!  Dođi na zabavu i odradi odličan SHBAM s nama! 


HIIT yoga

Dodavanjem elemanata HIIT-a u rutinu yoge vježbač ostvaruje novu razinu. Neke od prednosti treninga su smanjen rizik od povrede, učinkovitije mršavljenje, jači toniraniji mišići, poboljšani fokus I snaga. 

Kombinacija treninga prednost je za vježbča.  Preporuka za napredne. 


Cardio Pilates

Brži, dinamičniji i jačeg intenziteta od naprednog pilatesa, sagorijeva masno potkožno tkivo, snaži tijelo, tonira,… Na ovom treningu često se koriste rekviziti.

Čak i ako si počenik a imaš puno volje i snage, slobodno dođi na trening. Svaki trening može se prilagoditi prema opcijama za početnike i napredne.


kako postaviti shortcut ikonu (prečac) za rezervacije?

Pogledajte video  ( kliknite )

Jer grupni treninzi daju još bolji rezulata....

Booty & Core

 Efikasan trening čiji je cilj zatezanje i oblikovanje mišića glutealne regije, trbušne muskulature i lumbalnog dijela leđa. Kombinacija vježbi od eksplozivnih skokova, čučnjeva i iskoraka ojačat će cijelo tijelo, posebno stražnjicu, noge, core. U treningu se koristi tijelo ali i dodatna oprema (utezi, lopte…). Dinamičan trening, visokog intenziteta, gdje trošiš i do 400-600 KCal/h. 

POWER YOGA

 Yoga ima raznih vrsta, a mnoge su prilagođene našem zapadnom svijetu. Na satu Power yoge koriste se osnovne i napredne asane (položaji). Tako trening možeš prilagoditi svom danu, ovisno koliko imaš snage i želje.  Trener pažljivo grupu vodi iz položaja u položaj, dajući smjernice za pokret i disanje. Usklađenost pokreta i daha daje harmoniju tijelu i lakoću!

Pilates Plus

 Mnogima je pilates poznat, tako je ovaj trening namijenjen upravo njima. Brži, dinamičniji i jačeg intenziteta od početnog pilatesa. Osim što jača cijelo tijelo, uči nas osjetiti tijelo u raznim situacijama kroz dan. Tako se stalno vraćamo u balans i pravilnije držimo (npr. kad se skroz opustimo i sjedimo zgrčeni,..), svjesni smo daha. Čak i ako si početnik a imaš puno volje i snage, slobodno dođi na trening. Svaki trening može se prilagoditi prema opcijama za početnike i napredne.